*permulaan*

salam perkenalan kepad blog niey..

kenapa dinamakn niey~21??
atas dasar apa blog ini diwujudkn??
siapa penulis blog ini??
apakah kisah disebalik blog ini??
wujudkah harapan??

niey~21..banyak boleh diertikan. ini adalah blog yang wujud pada kurun ke 21..hehe..niey~21 juga sebagai nama pengenalan kepada aini yang nak memasuki umur yang ke 21..(patutnya dah matang) niey~21 juga adalah tarikh keramat kewujudan aini..hehe..apa lagi yea?? inilah idea pertama yang diilhamkan ketika memerah idea mencari nama..so.. letak n dirasakan ok aje..(ok ker?)hehe

atas dasar apa blog ini diwujudkan..sebenarnya sudah lama saya tidak menulis, sama ada artikel, esei, cerpen ataupun sajak. bukan ketiadaan waktu, cuma ketiadaan *sesuatu* untuk menguatkan saya untuk menulis.
semoga dengan kewujudan blog niey~21 ini akan menggalakkan saya untuk terus bekarya. rasanya minda ini juga sudah agak berkarat dan bersawang kerana sudah lama tidak *mengeluarkan sesuatu* darinya. semgoa blog ini juga menjadi satu medan kepada saya untuk menjadi lebih *rajin* dan memanfaatkan masa sebaiknya.insyaALLAH.

siapa penulis blog ini??hehe..biarlah rahsia..tak penting siapa yang berkata tetapi hayatilah kata-katanya..bukan bermakna kata-kata saya adalah yang terbaik, cuma jika elok, ambillah darinya, jika salah, diminta betulkan..

apa kisah disebalik blog ini?? saya ingin *menganugerahkan* sesuatu untuk diri saya. keutamaan untuk sekadar kepuasan peribadi yang sudah lama tidak menulis dan ingin menulis kembali. pertanyaan rakan-rakan lama yang ingin mengetahui perkembangan terkini diri saya, pendapat dan penilaian saya terhadap sesuatu juga antara kisah disebalik tabir blog ini. blog ini juga adalah medan untuk saya meluah, memberi dan meminta *sesuatu* kepada dan daripada pembaca.=)

harapan saya, agar saya sentiasa konsisten untuk terus menulis walaupun sekadar kosong-kosong.kerana dengan kosong-kosong maka kebiasaan itu timbul untuk saya terus serasi dalam dunia penulisan.saya juga berharap agar sentiasa dilimpah idea dan ilham dari ALLAH untuk menulis dan terus menulis.

post terbaru??mybe lepas final kot..insyaALLAH..

20(12)08

Leave a Reply

