~ anugerah terindah ~

assalamualaikum semua~

post kedua untuk hari ini. rajin pula untuk updatekn blog. mana datang semangat nie yea? umur baru kot. he he.

seronok dan terharu. bergabung tak tahu perkataan apa yang sesuai diletakkan.

hari ini dapat 2 lagi kek dari kawan-kawan. banyak!

1 dari dalila dan 1 lagi dari kawan-kawan yang lain. ( walaupun untuk wana, tp still nak masuk space gak) [tamak ek?] hehe

walaupun semalam tak jadi suprise sebab dah tertengok kek tu, tapi hari ini pun tak jadi suprise jyga sebab dah tahu awal-awal. apa-apa pun terima kasih sebab bersusah payah meraikan hari lahirku yang ke 21.

bila dicampur-campur kek semuanya ada 3. sekarang tahun 3. memandangkan selalunya hari 2107 berlaku pada musim cuti semester,[ tak pernah diraikan ramai-ramai], kira tahun ni qado’ 2 tahun sebelum yea? tak kisahla, yang penting terharu. terima kasih lagi.

semoga ukhuwah yang terjalin dari awal sampaila ke akhir. jom lupakan yang tidak enak antara kita, kita baiki buku yang lama. [ boleh ke semua?] huhuhu. berusaha.

bagi yang tak datang tadi, walaupun sedih sebab tak cukup ahli, tapi kalian tetap dihati. tahun depan kalian join ya. [semoga sempat].

bagi yang menghadirkan diri, terima kasih kerana hadir. spechless! [terharu]

untuk yang masak, buat kek dan belikan kek. tahun depan boleh je nak tukar trun. hehe [janji ada lagi] (tamak-tamak). haha

untuk keluarga dirumah. terima kasih sebab wish. walaupun hadiah sampai awal. adik tak kisah. suka sangat. hehe. berusaha untuk wish kn?

untuk anak sedara asu, jangan lupakan asu tau. jangan sesekali kate asu meninggal. sensitif! [kelakar pun ada, terserlah kebijakkan anak sedara ku] (rindu nak picit pipi kalian. tolonglah kekalkan ketembaman itu sehingga asu balik.)

ape lagi ya?

~thinking

untuk sepupuku tersayang : anis + long. terima kasih sebab wish…berusaha keras anis call. terharu. untuk long, tengah tunggu entry special dr yayah cotage nie. mane?? huhu

bagi silent reader.. maaf kerana semakin banyak entry peribadi. moga tak kisah.

intenet slow la. tak boleh nk upload gambar. ade masa dan kerajinan akan dimasukkan. insyaALLAH.

ok la, last. terima kasih untuk semua. kalau nama dan kategori anda tidak termasuk di atas. masukkan diri anda kedalan kategori ini. semua.

semoga tiada yang berkecil hati. [ku cuba menjadi adil untuk kalian, walaupun susah].

cool

semua. sebagai manusia saya sayang anda. kerana anda saya sebagai saya. saya sayang diri saya kerana anda membantu saya menjadi diri saya. [kempen : jom sayangi diri sendiri]

maaf zahir dan batin. terima kasih zahir dan batin.

tak nak letak nota. hehe

~salam~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s